вторник, 10 ноември 2015 г.

Великият Мирко Крокоп спира с кариерата си!


Великият Мирко "Крокоп" Филипович спира кариерата си заради травма. Той отказа боя си срещу Антъни Хамилтън, който трябваше да се състои на 28 ноември в Сеул като част от UFC Fight Night. 

Той написа прочувствено писмо до феновете си, с което обяснява оттеглянето си, което няма да е временно.

"Скъпи приятели, за съжаление се наложи да откажа боя си в Сеул. В началото на подготовката си нараних рамото си, поради което не мога да вдигна ръката си. Опитах се да спася положението  и да се лекувам по всички възможни начини: терапии, инжекции с кръвна плазва и различни коктейли от лекарства, но няма ефект. Единственият лек е да прекъсна за две-три седмици тренировките си, което не бих могъл да си позволя в крайната фаза на подготовката за мача. С всекидневните занятия нараняването ми се влоши. Част от мускула е разкъсан, рамото ми е пълно с течности и по-всяка вероятности ме се налага операция.  

Нямам нужда от това, още повече на моята възраст. През лятото пътухвах до Мюнхен, където проведох терапия с един от най-известните специалисти по хронични заболявания на сухожилията. На връщане ми се наложи да спирам два пъти заради сковаващи болки в седнало положение, а също таки и в коляното, което бе оперирано четири пъти. Сега вече ме боли и рамото, а за гърба да не говорим. В края на краищата се оказва, че имам дегенеративни промени, което е цената, която трябва да платя. 

Хората виждат едната страна на медала, материалните неща, докато за болката, кръвта и сълзите, на никой не му пука, но така е в живота. Сега е два през нощта и аз не мога да заспя, мислейки и разглеждайки кариерата си. Безпокоя се, че стигнах до края на кариерата си като боец, но не искам повече да тренирам с болка. Към настоящия момент тялото ми е изтощено от наранявания, имам претърпени общо девет операции, след всяка тренировка слагам лед на коляното си, защото се пълни с вода и ходя на терапии два пъти седмично. 

Следващият ми бой щеше да бъде 80-я в професионалната ми кариера и това е много, имайки предвид и състезанията, в които съм участвал: K-1, Pride, IGF, UFC. Големият ми проблем ще бъде с адаптацията към "цивилния живот" без двуразовите ми тренировки и вечните пътувания из целия свят. Ще тренирам докато съм жив, защото това е моят живот, но не по този начин вече. 

Това не е временно решение, защото съм нещастен заради всичко това, а е моето последно решение. Рано или късно това време настъпва, когато човек трябва да помисли за здравето си. Имах дълга и велика кариера, и вярвам че оставих дълбока следа в бойните изкуства, свободните боеве и К-1, за което не съжалявам. Благодаря на всички, които ме подкрепяха!"

0 коментара:

Публикуване на коментар