понеделник, 19 септември 2016 г.

Тренера: Нашите бойци показаха мъжество, хъс и характер!


Държавното първенство по кикбокс се проведе през почивните дни в Каварна. СК "Легия" се представи повече от убедително, печелейки четири втори места и два бронзови медала. 


Васко показа мъжество и силен дух по време на финала.

Треньорът на клуба Тодор Тодоров коментира, че е изключително доволен от представянето на състезателите ни.

"Много  съм доволен. Честно казано, не съм очаквал, че бойците ни ще направят такъв пробив. Всички демонстрираха мъжество, хъс и характер. Момчетата показаха, че имат сърца и се видя, че нещата вървят по един по-различен вече начин. 

Вижда се едно развитие. Павката и Ферай показаха с играта си, че се развиват като състезатели. Божидар макар и нов в кикбокса, изигра великолепен първи мач, а на финала бе дисквалифициран малко несправедливо, но според мен го очаква добро бъдеще. 

Павката Виналиев и Слави изиграха грамотно мачовете си, показвайки хубава игра, техника и дух. 

Васко не спечели финала си, но спечели аплодисментите на публиката със сърцатата си игра срещу национален състезател в стила лоу кик. Някои може би очакваха, че ще загуби лесно срещата си, но той направи хубав бой и изкара сърце, което е по-важното.

Много съм щастлив и от нещо друго. Момчетата ме впечатлиха с поведението си. Всички се държаха възпитано и дисциплинирано, което за мен е много важно, защото целта ми е не само да създам бойци, но и да помогна в изграждането им като добри, възпитани и културни хора. Благодаря им на всички и им желая бъдещи успехи. Чака ни още много работа в залата, но при упорит труд, успехите няма да закъснеят."

1 коментар:

  1. Обожавам да чета подобни статии! Поздрави за блога и много късмет, успех и здраве!



    Поздрави,

    Наталка


    Интересни сайтове за Варна и Региона


    Varna SEO оптимизация
    Varna портал

    ОтговорИзтриване