петък, 7 август 2015 г.

Хаял Джаниев: Да победя Буакау - бе моята мечта от 13-годишен


Руският боец, който победи легендата в Муай Тай - Буакау Банчамек, заяви че, за тази победа е мечтал отдавна. Това той сподели в интервю пред портала MMABoxing.ru. Боят между двамата се състоя по време на турнира Top King World Series. Хаял Джаниев спечели двубоя със съдийско решение. 

- Хаял, сподели своите емоции след победата? Много ли пъти вече прегледа боя? 

-  Много е трудно да се предадат тези емоции, особено в момента когато ми вдигнаха ръката на ринга. Сега, след като вече мина малко време и съм се поуспокоил, започнах да осъзнавам, че съм спечелил мач срещу една легенда. Боят го прегледах вече минимум 25 пъти. 

- Как премина подготовката ти? 

- Подготовката премина в Челябинск. Готвих се за този бой в продължение на два месеца с двуразови тренировки. Както вече съм казвал, да спечеля срещу Буакау бе мечтата ми от 13-годишен, така че съм се готвил за този бой почти десет години.  
С подготовката ми се занимаваха по-големия ми брат - Роял Джаниев и заслужилия треньор на Русия - Олег Анатолиевич Терехов.

- Какъв бе плана за боя? 

- Планът включваше работа на средна дистанция с ръце и лакти. Планът бе реализиран максимално от мен.  



- Първоначално ти трябваше да се срещнеш с Марат Григорян. Кога разбра, че първият ти бой ще бъде с Буакау? 

- Научих за смяната на съперника 6-7 дни преди боя. В подготовката ми нищо не се промени, тъй като за Марат се готвих със същата тактика. 



- Имаш ли предложения за следващи боеве?

- Получих много предложения след този бой, но сега планирам да се възстановя и да почина. По-късно с екипа ще седнем и ще разработим бъдещите ни планове. 



- Освен по Муай Тай ти се състезаваш и в К-1. Кое ти харесва повече? Планираш ли да се състезаваш и по двете версии? 

- Повече обичам тайландския бокс, но и К-1 ми харесва като вид спорт. Засега ще се бия и там, и там.  



- Можеш ли да посочиш някого, с когото искаш да се срещнеш на ринга? 

- Такова желание, както да победя Буакау, не съм имал и навярно няма да имам. Аз израснах с неговите боеве, наблюдавах развитието на кариерата му и ето мечтата ми се сбъдна. Готов съм да се боксирам с всеки един вече.

Източник: MMABoxing.ru
Превод от руски език: Драгомир Драганов - СК "Легия" - Варна.
Снимки: Facebook страницата на Banchamek Gym

0 коментара:

Публикуване на коментар